Gandul de dimineata 6 Noiembrie

254439_452966468078099_712931120_n„Apel divin”

Cândva am făcut o vizită la un cămin de bătrâni. Acolo am întâlnit o doamnă în vârstă şi, din vorbă în vorbă, am ajuns la întrebarea: „Unde vă veţi petrece veşnicia?“, Foarte senină, doamna a răspuns: „În iad“.

Am rămas puţin surprins de un astfel de răspuns care a venit de pe buzele unei doamne în vârstă, aflată în pragul veşniciei. Cu siguranţă, această doamnă, ca şi mulţi alţii, nu s-a gândit niciodată că oamenilor le este rânduit să moară o singură dată şi după aceea vine judecata. Ori vrem să acceptăm, ori nu vrem, iadul există. Iadul înseamnă condamnarea veşnică, îndepărtarea veşnică de Dumnezeu. „M-am gândit la aceste lucruri ca să le pricep, dar zadarnică mi-a fost truda, până ce am intrat în sfântul locaş al lui Dumnezeu, şi am luat seama la soarta de la urmă a celor răi“ (Psalmul 73.16,17). Iată o constatare care trebuie să ne dea de gândit tuturor!

Acum mai există posibilitatea întoarcerii de la calea rea a necredinţei care duce la iad. Acum, Dumnezeu spune fiecărui om: „Căutaţi-Mă şi veţi trăi!“. Acceptaţi acest apel divin şi nu veţi ajunge în iad. Toţi care L-au primit pe Isus ca Mântuitor al lor, la întrebarea: „Unde vă veţi petrece veşnicia?“, pot să răspundă: „În rai“.

*… aşa vorbeşte Domnul …: căutaţi-Mă şi veţi trăi! Amos 5.4*

 Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

