Gandul de dimineata 13 Noiembrie

nadejde
„Siguranța dramaturgului”

Dramaturgul englez William Shakespeare (1564-1616) a cunoscut adevărul că mântuirea sufletului se poate face numai prin jertfa răscumpărătoare a Domnului Isus. În testamentul său a scris: „Îmi încredinţez mai întâi sufletul meu în mâinile lui Dumnezeu, Creatorul meu, sperând şi crezând că numai prin meritele Domnului Isus, Mântuitorul meu, pot fi părtaş la viaţa veşnică …“.

Iată un om care a acceptat, prin credinţa în Mântuitorul, siguranţa mântuirii! Cu mulţi ani în urmă, Iov afirma: „Ştiu că Răscumpărătorul meu este viu … Chiar dacă mi se va nimici pielea … voi vedea totuşi pe Dumnezeu. Îl voi vedea, … ochii mei Îl vor vedea“.

Care este situaţia noastră cu privire la siguranţa mântuirii? Unii nu doresc să audă afirmându-se acest adevăr, iar alţii consideră că este o mândrie spirituală.

Deasupra tuturor părerilor omeneşti stă însă ceea ce spune Cuvântul lui Dumnezeu: „… Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său. Cine are pe Fiul, are viaţa …“ (1 Ioan 5.11,12). Să ne încredem în cuvintele lui Dumnezeu.

*În nimeni altul nu este mântuire: căci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiţi.

Faptele Apostolilor 4.12*

de la Claudia Darie

Leave a Reply

