Gandul de dimineata 18 Noiembrie

Teenagers-for-Jesus„Sfârșitul celor mântuiți”

Părintele bisericii, Augustin, s-a rugat în ultimul său ceas: „Dumnezeul meu, lasă-mă să mor, ca să trăiesc“. – Episcopul Hrisostom a rostit, la sfârşitul vieţii sale, motto-ul său: „Dumnezeu să fie slăvit pentru toate!“. – Jan Hus a exclamat pe rug: „Doamne Isuse, în mâinile Tale îmi încredinţez sufletul meu salvat de Tine“. – În ceasul morţii sale, Luther s-a gândit la cuvintele: „Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea“, şi la versetul din Psalmul 68: „Dumnezeu este pentru noi Dumnezeul izbăvirilor, şi Domnul, Dumnezeu, ne poate scăpa de moarte“. – Calvin a exclamat murind: „Îmi doresc aripile unui porumbel, pentru a zbura la Domnul“. – Friedrich Wilhelm I, împăratul Prusiei, s-a rugat: „Doamne Isuse, pentru tine trăiesc, Doamne Isuse, pentru tine mor, Tu eşti în viaţă şi în moarte câştigul meu“. – Ultimele cuvinte rostite de baronul von Kottwitz au fost: „Îndurare, har“. – Un duce de Hamilton l-a chemat pe fratele său la patul său de moarte şi i-a spus: „Fratele meu, acum tu vei deveni duce, dar eu voi deveni împărat“.

Dacă Dumnezeu ţi-ar cere astăzi sufletul, cum ai muri? Poţi muri în Domnul, numai dacă mai înainte L-ai primit ca Salvator.

*… Ştefan se ruga şi zicea: „Doamne Isuse, primeşte duhul meu!“.

Faptele Apostolilor 7.59*

de la Claudia Darie

One response to “Gandul de dimineata 18 Noiembrie

  1. Frumoase dorinte de plecare de pe acest pamant.Rugaciunea mea inaintea plecarii mele v-a fi asa .
    “Doamne Isuse Hristoase acolo unde Esti Tu ,vreau sa fiu si eu,in sanul Tatalui Ceresc “! Caci pentru Domnul traim si pentru Domnul traim.Toti cei care am fost aici jos cu Isus vom fi si in cer cu El,aceasta-i viata vesnica ,totul incepe de aici de pe pamant si se va continua acolo sus in cer .
    Doamne ajuta-ne!

Leave a Reply

