Cand Dumnezeu iti cere sa faci ceva..neobijnuit

c95e81276f852ec4016f1cd2222dc6eeUneori Dumnezeu îţi cere să faci lucruri neobişnuite. Te roagă să faci ceva ce nu ţi-a trecut prin minte, iar tu nu ştii ce să faci. Te întrebi dacă El este Cel care ţi-a cerut să faci asta, şi atunci nişte semne de întrebare îţi stau în cale şi te împiedică chiar să faci ceea ce Dumnezeu ţi-a pus în inimă. Dar noi trebuie să fim dispuşi să stăm la dispoziţia Domnului şi chiar să facem ceea ce El ne cere, oricât de ciudat ar suna şi ar părea în ochii noştri. Dumnezeu ştie ce face şi El cu siguranţă are un plan dacă ţi-a cerut să faci lucrul acela. Să nu uităm că El face lucruri mari şi nepătrunse, minuni mici şi mari. El vrea să Se folosească de darul tău pentru a mângâia un suflet zdrobit… El vrea ca prin cântecul tău inima cuiva să fie mângâiată.. şi cine ştie care om de pe stradă se simte în pragul disperării şi are nevoie de cineva care să-i zâmbească. Să nu ne plângem că nu putem face lucruri mari pentru Domnul, putem face lucruri mici cu o dragoste mare. Şi asta valorează mai mult decât orice. Dragostea este cea mai puternică forţă care are puterea de a schimba viaţa unui om. Dacă ai în inima ta dragoste, foloseşte-o în folosul altora. Nu o ţine doar pentru tine.

În urmă cu câteva primăveri de ziua Ziua Femeii a fost una dintre cele mai frumoase experienţe din viaţa mea. Îmi amintesc că am primit câteva mărţişoare, mai puţine decât mă aşteptasem în ziua aceea, şi am fost destul de dezamăgită. Am privit la celelalte fete care au primit mărţişoare cu duzina şi m-am simţit mai prejos decât ele. Câteva dintre ele fuseseră invitate la suc, iar eu mă trezisem singură. Pe drumul spre casă am meditat la toate întâmplările din ziua aceea şi mi-am scos din geantă mărţişoarele. Am simţit în inima mea un îndemn blând, o voce plăcută care îmi cerea să fac ceva ciudat. “Ai vrea să faci ziua aceasta mai plăcută pentru femeile care nu au primit mărţişor?”, auzeam în inima mea. Doream. Eram dispusă. Însă.. trebuia să dau mărţişoarele primite acelor femei. O bucurie inexplicabilă mi-a umplut inima şi mi-am dat seama că Dumnezeu îmi cerea să dau mai departe puţinul pe care îl aveam. Aşa că am făcut-o, cu o dragoste mare. Opream femeile în vârstă de pe stradă şi le dăruiam mărţişorul. Îmi zâmbeau şi ochii le străluceau, mulţumindu-mi din toată inima. Aceea va rămâne una dintre cele mai plăcute amintiri din viaţa mea.

Dumnezeu ne cere. Însă noi suntem aceia care alegem dacă vrem să-L ascultăm. El ne va binecuvânta ascultarea. Poate că Dumnezeu ţi-a cerut şi ţie să faci un lucru neobişnuit şi ai ezitat. Nu mai ezita data viitoare, ci fă lucrul cerut de El. Numai aşa vei putea face lucruri mari în inimile oamenilor prin dragostea pe care o vei pune în ceea ce faci. Foloseşte-te de darurile pe care le ai pentru a mângâia şi încuraja. Într-adevăr, Dumnezeu lucrează într-un mod misterios. Nu trebuie să-L înţelegem însă mereu, trebuie doar să Îl ascultăm.🙂

Leave a Reply

