Gandul de dimineata 29 Noiembrie

soare„De la ieslea cea smerită

Pân’ l-al Golgotei altar,

Vieţuirea Ta slăvită

A fost un izvor de har.

Ca soarele-n strălucire

Şi ca luna-n noaptea grea,

Astfel sfânta-Ţi vieţuire,

Scump Isuse, se vedea.

Neclintita-Ţi ascultare,

Pe-al Tău drum nespus de greu,

Mi-e model de comportare,

De-a mă-ncrede-n Dumnezeu.

Iar când al meu pas de humă

Umblă pe a Ta cărare,

Tu mă umpli de lumină

Şi-mi dai binecuvântare.

Mai ales în răstignire

Văd, Isuse, mult mai clar

Necuprinsa Ta iubire,

Bogăţia Ta de har.

Tu mi-eşti pildă de umblare,

Dar şi sursă de putere,

Căci în orice-mprejurare

Îmi dai har şi mângâiere.”

*Şi Cuvântul S-a făcut trup şi a locuit printre noi, plin de har şi de adevăr … Ioan 1.14*

Leave a Reply

