Ce spune Ramona Lup despre BBSO

0Nu a trecut mult timp de la evenimentul anului 2013 ca au si aparut poze si video dar si declarati depsre aceasta intalnire.

Ramona Lup, una din interpretele de muzica crestine declara:

“Sa lucrez cu BBSO a fost cea mai impresionanta experienta din viata mea. Inca imi mai rasuna in minte ecoul corului acompaniat de orchestra. Am fost incurajata sa intalnesc tineri sinceri, devotati, inchinatori adevarati. A fost extraordinar, simteam puterea emanata de tinerii din spatele meu. Abia am putut sa-mi stapanesc emotiile…a fost mai mult decat muzica…a fost Dumnezeu.

Va multumesc pentru aceasta experienta, pentru ca ati crezut in ceea ce poate face Dumnezeu folosindu-se de mine.

Nu stiu ce a insemnat acest eveniment pentru oameni, dar stiu sigur ca a fost pentru mine.”

Ramona Lup, dorim ca Dumnezeu sa te binecuvinteze. Faci o lucrare minunata.

Leave a Reply

