Gandul de dimineata 10 Noiembrie

shutterstock-31468828„Drahma pierdută”

Mântuitorul a prezentat o pildă întreită. Prin aceasta a vrut să arate ascultătorilor Săi cât de mare este interesul lui Dumnezeu pentru a-i căuta pe păcătoşi. Pentru a ilustra acest interes, Domnul a vorbit despre oaia rătăcită, drahma pierdută şi fiul risipitor.

Banul acelei femei fusese pierdut. Banul nu ştia că era pierdut. Mulţi oameni se aseamănă cu acel ban. Adeseori se spune: „Eu, pierdut? Nici vorbă! Eu ştiu ce vreau. Eu îmi urmăresc ţelul meu în viaţă. Nu-mi lipseşte nimic. De Dumnezeu nu mă ocup“.

Dumnezeu Se aseamănă cu cel ce caută banul. Toţi oamenii sunt creaturile Sale. Oamenii i-au întors spatele şi aparent nu au nevoie de Dumnezeu. Dar Dumnezeu, în mila Sa, îi caută pe oameni; El nu doreşte ca cineva să meargă în pierzare.

Cititorule! Dumnezeu te caută şi pe tine! Lasă-te găsit de El! În tine, Dumnezeu vrea să pună o valoare cu urmări veşnice. Când femeia a găsit banul, a fost fericită. Domnul a zis: „Tot aşa, vă spun că este bucurie înaintea îngerilor lui Dumnezeu pentru un singur păcătos care se pocăieşte“.

*Sau care femeie, dacă are zece lei de argint şi pierde unul din ei, nu aprinde o lumină, nu mătură casa şi nu caută cu băgare de seamă până când îl găseşte? Luca 15.8*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

