Si daca n-ar exista viata dupa moarte: “Este absolut extraordinar sa traiesti … de atunci ma bucur de fiecare zi …”

viata_dupa_moarte_exista_sau_nuOamenii de știință încă nu se pronunță dacă avem suflet sau nu. Încă cercetează. Rezultatul este previzibil, după părerea mea. Eu cred că avem, dar nu asta contează.

Ați fost vreodată speriați … de moarte? La limita trecerii dincolo? Ați simțit cum se scurge viața din voi? Ați avut acea senzație că nu se mai poate face nimic și că te îndrepți spre … spre ce? Și dacă n-ar exista viață după moarte, nu-mi pare rău că am ales să-L urmez pe Cristos și să Îi împlinesc poruncile…

Cel mai bucuros am fost de această alegere în 2007, pe cînd am avut fibrilația atrială. Atunci am fost la milimetri de moarte. Aș fi murit în condiții normale, dacă Dumnezeu nu făcea o minune. Am stat cu moartea față în față preț de 20 de ore. Și-a plimbat și adăpat calul galben aproape de patul meu, ducînd alți opt muritori de pe lîngă mine. M-am vindecat în mod miraculos. Vezi AICI, AICI, AICI și AICI. M-a vindecat, dar știu că nu pentru totdeauna. Cu o moarte sîntem cu toții datori.

Iată o serie de filmulețe și interviuri care să ne pună pe gînduri.

Articol scris de Marius Cruceru

Sursa: mariuscruceru.ro

Leave a Reply

