Gandul de dimineata 9 Ianuarie

descoperire_66253300„Cea mai mare descoperire”

Sir James Simpson (1811-1870), vestit medic şi profesor, cunoscut prin descoperirea cloroformului, a fost vizitat într-o zi de un ziarist. După mai multe întrebări ale ziaristului asupra cercetărilor ştiinţifice, acesta i-a pus şi următoarea întrebare:

– Domnule profesor, care este cea mai însemnată descoperire a dumneavoastră?

Omul de ştiinţă s-a gândit o clipă, apoi, privind ţintă la interlocutorul său, a răspuns cu certitudine:

– Cea mai mare descoperire a mea? Poate nu mă crezi. Cea mai mare descoperire este că în Isus Hristos mi-am găsit Mântuitorul. Numai această descoperire îşi va păstra pentru mine valoarea ei şi dincolo de mormânt.

Vrăjmaşul sufletelor noastre, diavolul, caută să-i încredinţeze pe oameni că trăiesc într-o lume fericită, însă toate plăcerile lumii nu sunt decât spuma din paharul amăgirii. Cercetaţi şi veţi găsi că nu este niciun om cu adevărat fericit în afara credinţei în Isus Hristos! Peste tot sunt spini şi mărăcini ai necredinţei.

Omul a pus asupra Mântuitorului semnele blestemului pământului – spinii. Dar Domnul a răspuns cu iertare aducând celor care cred în El o mântuire veşnică.

*Eu, Eu sunt Domnul, şi afară de Mine nu este niciun Mântuitor! Isaia 43.11*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

