Gandul de dimineata 26 Ianuarie

iisus-hristos-jpg1349876257„Cine este ISUS HRISTOS?”

În versetul citat avem răspunsul lui Dumnezeu la această întrebare. Redăm mai jos câteva răspunsuri ale unor oameni despre Persoana Domnului:

Petru, apostolul, a spus despre Învăţătorul său: „Tu eşti Hristosul, Fiul Dumnezeului Celui viu!“ (Matei 16.16).

Ioan, preaiubitul ucenic: „Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu“ (Ioan 20.31); „În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor“ (Ioan 1.4).

Pavel: „Privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, faţă de preţul nespus de mare al cunoaşterii lui Hristos Isus, Domnul meu“ (Filipeni 3.8).

Toma: „Domnul meu şi Dumnezeul meu!“ (Ioan 20.28).

Ioan Botezătorul: „Iată Mielul lui Dumnezeu, care ridică păcatul lumii!“ (Ioan 1.29).

Pilat: „Iată că vi-L aduc afară, ca să ştiţi că nu găsesc nicio vină în El“ (Ioan 19.4).

Iuda, care a stat trei ani în apropierea Domnului, a declarat: „Am păcătuit, căci am vândut sânge nevinovat“ (Matei 27.4).

Sutaşul şi cei ce păzeau pe Isus au zis: „Cu adevărat, acesta a fost Fiul lui Dumnezeu!“ (Matei 27.54).

Duhurile necurate au strigat: „Tu eşti Fiul lui Dumnezeu“ (Marcu 3.11).

Unul dintre tâlhari, care a fost răstignit alături de Domnul Isus: „… Omul acesta n-a făcut niciun rău“ (Luca 23.41).

*… Acesta este Fiul Meu preaiubit: de El să ascultaţi.

Luca 9.35*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

