Mi-e dor de cer

dor-de-cerAi avut vreodata senzatia ca nu te regasesti in aceasta lume ? Ai simtit ca lumea mizera din jurul tau ti-a dezamagit orice dorinta sincera incoltita in tine de mic copil ? Ai incercat sa te refugiezi in fel si fel de lucruri care credeai ca iti dau satisfactie dar apoi te-au lasat cu un gust amar ? Te-ai plictisit ca toti din jurul tau sa iti minimalizeze toate calitatile? Eu sincer simt asta, simt ca traiesc intr-o lume in care imoralitatea a ajuns sa fie agreata. Simt uneori ca ma prabusesc intr-o dezamagire profunda cand vad oameni carora le sclipesc ochii cand un copilas sufera de foame si de lipsa atentiei, sau se simt satisfacuti cand vad o slabiciune a unui “ prieten” ca apoi sa poata ataca exact rana.

Cred ca in inima ta exista acelasi suspin ca in inima mea . Aceeasi tanjire dupa fericire, dupa o dragoste eterna, dupa sinceritate fara urma de prefacatorie, dupa puritate si inocenta, sa te stii iubit pentru ceea ce esti si pentru ceea ce poti deveni, nu pentru ceea ce faci, sa ai un rege caruia sa-I apartii si El sa iti spuna: “Sunt mandru de tine si te pretuiesc.”

Eu cred in dorul din inima mea dupa cer, dupa etern , dupa Dumnezeu. Niciodata nu am inteles asa profund ca acum, ca Tu Taticul meu, ai o relatie cu mine reala. Nu e doar in mintea mea, e baza vietii mele, temelia fericirii mele . O relatie este condusa de dragoste – timpul este cheia dragostei – stiu ca Tu tanjesti sa petreci timpul cu mine, sa nu ne desparta nimic, categoric nimic. Tu esti puritate, iubire, dragoste, liniste, Tu esti sclipiciul care ma incanta, Tu esti zambetul de pe chipul inimilor calde si sincere, Tu esti soarele care nu apune niciodata , esti prietenul care nu dezamageste niciodata, esti tatal cel mai protector, esti mama iubitoare care isi tine copilasii in bratele ei si nu renunta la ei pentru nimic in lume. Tu esti luna care ma face sa tresalt si cerul care ma copleseste, Tu esti alinarea mea in zilele nelinistite. TU ESTI CEL CE M-AI TREZIT LA REALITATE … DA. LA REALITATEA CA SUNT IUBITA . ACEASTA E REALITATEA IN CARE TRAIESC. NU EXISTA NICIO ALTA REALITATE. Tanjeam mereu dupa toate acestea iar Tu tanjeai dupa mine. Ai trimis singurul Tau copilas sa isi dea viata pentru ca Tu sa ma trezesti la realitate. Cat de mult ai sacrificat pentru ca eu sa vad aceasta “realitate” si cum as putea sa imi permit sa desconsider aceasta “realitate” inlocuind-o cu teama zilei de maine? Taticule, vreau doar sa iti spun ca Te ador, si aleg din tot sufletul sa petrec timp cu Tine , sa vii cu mine la scoala, sa ma trezesti dimineata, seara sa adorm la pieptul Tau, sa ma aperi Tu in fata oamenilor. Eu nu vreau sa ma apar dar vreau pe Tine sa te apar si cand un copil sau cineva e ranit de ceilalti de langa mine, voi sti ca prin asta te apar pe Tine . Te iubesc si vreau sa Te apar. Te iubesc si vreau sa fiu a Ta pentru totdeauna, doar a Ta . Te laud Maiestate pentru frumusetea cu care vezi Tu lucrurile. Ma smereste. Ma copleseste de pace. Iti multumesc fiindca mi-ai dat probleme ca sa imi faca viata un farmec vazand astfel dragostea Ta .

Articol scris de  – Jessica L.

Sursa: Amadeah.wordpress.com

Leave a Reply

