Zion Isaiah Blinck – copilul care a trait 10 zile dar a schimbat vieti

UntitledJosh impreuna cu sotia lui Robbyn sunt un cuplu care asteptau inca un copil in familia lor. Zion a fost al 5-lea copil al familiei.

In timpul sarcinii medicii au descoperit o boala grava care il afecta pe prunc. Sindromul Edwards, o boala cromozomiala care cauzeaza mai multe malformatii si duce la deces inca din timpul sarcinii. Vestea a venit cu 4 luni inainte de nasterea. Micutul Zion  a mai trait doar 10 zile dupa nastere dar asta aschimbat viata parintilor lui dar si a prietenilor famililei.

Robbyn, mama sa a declarat:

“Dragul meu Zion, esti un cadou pentru mine. Cu fiecare gura de aer, ai inhalat perfectiunea frumusetii lui Dumnezeu. Fiecare bataie a inimii, a fost o masura a dragostei Lui. Ai ascultat cand auzeai vocea tatalui tau si iti indreptai privirile spre el. Te-am sarutat de un milion de ori si mi-as dori sa iti pot oferi inca un milion.”

Josh, tatal sau declara:

“Vreau  sa sti ca nu a trebuit sa fi mare si inalt, sau sa faci galagie pentru a te observa. Nu a trebuit sa fi la amvon sau sa scrii o carte pentru a ne capta atentia. Dar ai reusit sa o faci. de fapt, ai facut mai mult decat mi-am putut eu imagina in cele 10 zile ale tale pe pamant. este cel mai greu lucru  pe care a trebuit sa il fac dar vreau sa stii ca sunt mandru de tine.”

Sursa: Christianpost.com

Leave a Reply

