Gandul de dimineata 14 Februarie

Save-me-O-God-hand-„Salvare”

Un credincios trecea odată pe o stradă. Doi muncitori de la drumuri se „întăreau“ dintr-o sticlă cu ţuică. Unul din ei, care îl cunoştea pe credincios, i-a întins sticla spunându-i: „Noroc, prietene!“. Credinciosul l-a privit cu seriozitate şi i-a spus: „Eu aş putea să beau dacă aş vrea, dar tu trebuie să bei şi când nu vrei“. Apoi a plecat mai departe. Muncitorul a devenit palid şi a spus: „Ce? Trebuie?“, şi aruncă sticla la pământ. Două săptămâni mai târziu, muncitorul veni la credincios. Aproape nu putea vorbi de emoţionat ce era. „Eliberează-mă, pentru Numele lui Dumnezeu, eliberează-mă, altfel sunt pierdut, eu şi întreaga familie! Am încercat în aceste 14 zile să mă eliberez, dar în zadar.“

„Dragul meu“, a spus credinciosul, „eu nu te pot elibera, pentru că tu te afli în puterea unui domn puternic. Dar eu cunosc Unul care este mai puternic decât păcatul şi satan. El îi smulge celui tare prada şi o face proprietatea sa. Este Domnul Isus Hristos“.

Apoi i-a cerut Mântuitorului ajutorul şi salvarea, iar omul a fost scăpat nu numai de sticlă şi de băut, ci a fost salvat şi de la moartea veşnică. Fiul lui Dumnezeu l-a eliberat.

*Şi, prin chiar faptul că aţi fost izbăviţi de sub păcat, v-aţi făcut robi ai neprihănirii. Romani 6.18*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

