Gandul de dimineata 15 Februarie

ski„Declarația schiorului”

În februarie 1990 în Norvegia a avut loc un mare concurs de schi. Un schior necunoscut până atunci a câştigat concursul şi a devenit un adevărat erou al întrecerii sportive. La un interviu, jurnaliştii l-au întrebat pe schior care sunt proiectele sale de viitor şi dacă la Olimpiada de iarnă va spera să câştige medalia de aur.

Schiorul Kristen Skjeldal a declarat: „Pentru mine cel mai important lucru este ca şi colegii mei să fie mântuiţi. Ceea ce am învăţat copil fiind, rămâne şi astăzi temelia credinţei mele. Dar când am devenit matur, a trebuit să decid singur. Eu am urmat părinţii, dar nu este posibil ca toată viaţa să o construieşti pe credinţa strămoşilor. Prin credinţă, Mântuitorul m-a primit şi Se îngrijeşte de mine. El nu m-a părăsit niciodată. Fără Mântuitorul, viaţa mea ar fi goală şi fără sens. Sunt oameni care trăiesc fără Hristos, dar în ceea ce mă priveşte pe mine, eu cred în existenţa unei vieţi veşnice şi că ea se poate obţine numai prin credinţa în Isus Hristos. Nimeni nu şi-o poate câştiga prin propriile eforturi, ci Dumnezeu ne-o oferă ca pe un cadou…“.

Să fie declaraţia schiorului norvegian un îndemn de a primi cadoul lui Dumnezeu!

*… Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său. Cine are pe Fiul are viaţa … 1 Ioan 5.11-12*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

