Pe ce loc e Dumnezeu in viata ta?

take_my_hand_by_chriscx1Nu ştiu dacă îl cunoşti, dacă ai mai auzit, dacă ai avut onoarea să te întâlneşti şi să stai de vorbă cu El. Nu ştiu care e opinia ta în merit şi ce gândeşti despre El că ar fi. Totuşi, te provoc să meditezi. Nu îţi cer o oră , o zi…doar câteva clipe.
Când afirmi că Dumnezeu e pe primul loc, toată responsabilitatea cade asupra ta. Adevărul este că toţi aceia care Îl iubesc, intenţionează să-L pună pe acea traptă. Dar, într-un final…e chiar aşa?
Dacă DA, ai toată stima din partea mea! Până nu de mult, toate gândurile, speranţele, dorinţele şi zilele mele erau concentrate pe ideea că este timp şi că totul e uşor şi frumos. Că voi avea timp să mă gândesc în serios la Dumnezeu şi la viaţa pe care o aveam ca model. Începea să devină tot o amânare. Dar, amânarea asta pentru ce? Pentru că mi se părea corect să am toate drepturile de-a face ce-mi trecea prin cap? Da. Pur şi simplu pentru asta. Mulţumesc Domnului că mi-a deschis ochii şi că pot sta aici, acum. N-am nici un drept, nici un merit! Era ceva de genul “keep calm and live your life”. Aşa-i că sună a indiferenţă, a nepăsare? Aşa este. Şi dacă era să aleg să fac tot ce mă ducea mintea, probabil că El nu era pe nici un loc în viaţa mea. M-am desprins de lume. Am ales să fiu predată Lui în totalitate şi să fac din El bucuria vieţii mele.
Vreau să declar că Îl iubesc, că El totul, că a pus amprenta Lui în inima mea şi că fără El…n-aş fi în stare să trăiesc! Pot spune că ocupă locul 1, că am să încerc să lupt şi să ies biruitoare atunci când o să mi se ofere lumea. Ţinta e El. Nu privi la lume! Ce-ţi poate oferi de aşa extraordinar, nemaipomenit, grozav, de necrezut? Ce? Ştiu eu…lucruri ieftine, superficiale, trecătoare. Cu asta nu zic că sunt perfectă. Sunt plină de defecte. Greşesc ca orice om dar asta NU-MI dă dreptul să o fac în continuu, şi mai ales, nu e o scuză valabilă! Probabil o să fie zile când gândul a să-mi zboare în alte părţi şi lucrurile acestea lumeşti o să-mi distragă atenţia de la El, uitând ca e Primul.
Nu e prea tărziu. Nu e prea devreme. E timpul potrivit pentru ai oferi inima ta şi dreptul să fie pe locul 1. După tot ce a făcut, eu zic că se merita! Fii sincer, şi dacă Îl doreşti cu adevărat, te primeşte. Nu se uită la viaţa ta, la problemele tale, la greşeliile tale…priveşte la inima ta.
Doar atunci când crezi cu adevărat că El ocupă locul nr. 1 în viaţa ta…ai câştigat Cerul!

în caz de eşti prea ocupat ca să-ţi faci timp pentru El, să-L cauţi şi să-I mulţumeşti, nu-i nici o problemă. El nu insistă. Te lasă să alegi. Pân’ la urma urmei tu răspunzi. Dacă ţi se oferă încă o posibilitate, încă o şansă: prinde-o!
Şi…ca într-un sfârşit, El te iarta! Indiferent de toate!

God bless you.

Sursa: Heismydad

Leave a Reply

