Gandul de dimineata 22 Februarie

un-baietel-de-5-ani-cel-mai-tanar-pilot-din-lume-18461744

Aşa cum sunt eu, Doamne, vin,

Chemat de harul Tău divin;

În sângele Tău scump, vărsat,

Mă spală de al meu păcat.

 .

Aşa cum sunt, nu mai aştept,

Să-ncerc mereu să mă îndrept,

În jertfa Ta mă-ncred deplin,

Miel al lui Dumnezeu, eu vin.

 .

Aşa cum sunt, de zbuciumat,

De trude mari împovărat,

În mâna Ta las al meu chin,

Miel al lui Dumnezeu, eu vin.

 .

Aşa cum sunt, nefericit,

De pace, de puteri lipsit,

Tu înţelegi al meu suspin,

Miel al lui Dumnezeu, eu vin.

 .

Aşa cum sunt, Tu mă primeşti,

Viaţa Tu mi-o curăţeşti;

Mă-ncred în jertfa ce-ai adus,

În Tine, Domnul meu, Isus.”

*Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă.

Matei 11.28*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

