Cat o sa-l astepti? Pana cand e pregatit.

alina20– Nu crezi că ai oferit cam mult? Că încetul cu încetul rămâi secătuită?

– Nu… nu poate fi prea mult. Atâta timp cât mai am putere, nu e prea mult.

– Dar serios, nu te mai înţeleg. Tu, care erai atât de categorică. Tu, care nu ofereai a doua şansă. Tu, cea atât de cerebrală…

– Nici eu nu mă înţeleg uneori. Ştiu doar că acum e diferit. E altfel… Nu e ca nici o altă dată. Aşa că am să aştept.

– Ai să aştepţi? Să ce? Să-şi dea seama ce vrea? Să realizeze care e adevărul? Să aibă curaj?

– Am să aştept şi atât…

– Cât o să-l aştepţi?

– Până când e pregătit.

– Şi dacă nu mai vine?

– O să vină.

– Şi cu toată suferinţa asta ce faci? O văd în ochii tăi… Te doare. Aşteptarea asta te macină.

– Îl iubesc. Şi Dumnezeu a aşteptat. M-a aşteptat.

– Şi dacă ai să oboseşti? Deja văd cât de istovită eşti…

– Am să dorm puţin, apoi am să o iau de la capăt.

– Nu te merită.

– Nu spune asta… Trebuie să-l iubeşti şi tu. De dragul meu.

– Îl urăsc. Îl urăsc pentru ce-ţi face. Pentru că nu vede că eşti una dintr-un milion.

– Uite ce-ai făcut. Ţi-am zis să nu-l vorbeşti de rău. Acum plâng.

– Iartă-mă…

– Tu crezi că îmi e simplu? Ştiu doar că mă rog zilnic pentru putere.

– Şi atunci de ce?! Offf, nu mai spun nimic.

– Nu spune. Taci. Lasă… hai, pleacă acum. Lasă-mă să-mi adun puterile. Du-te, şi vino doar dacă mă poţi încuraja.

– Eşti puternică.

– Trebuie. Nu-mi permit să fiu slabă. Trebuie să fiu puternică şi pentru el. Pentru amândoi. Acum hai, du-te.

Sursa: Alinailioi.ro

Leave a Reply

