Gandul de dimineata 24 Februarie

carare-luminata2„Lumină pe cărare”

Bărbatul cu care stăteam de vorbă vorbea cu atâta dragoste despre mama lui, încât mi se părea că aveam în faţa mea tabloul mamei mele. M-am simţit dintr-o dată nevoit să-i povestesc viaţa ei şi mi-am deschis inima mea îndurerată. La sfârşit l-am întrebat:

– Domnule, mi se pare că şi dumneavoastră posedaţi lumina pe care o avea mama mea. Nu puteţi să-mi spuneţi unde să o caut şi unde pot să o găsesc şi eu?

Cu un ton deosebit, mi-a răspuns:

– Dragul meu, mulţumiri fie aduse lui Dumnezeu, îţi pot spune. Lumina pe care o cauţi şi de care ai nevoie este Hristos Însuşi. Trebuie să o cauţi în El, prin El şi la El. Hristos este Lumina lumii, singurul Mijlocitor între Dumnezeu şi oameni, şi El este gata să-ţi uşureze şi inima ta.

– Dar cum şi unde Îl pot căuta, unde Îl pot găsi?

A scos din buzunar o carte şi a zis:

– Aici, în această carte, găseşti tot ceea ce cauţi.

– Sărmana mea mamă citea Biblia şi aceasta i-a dat lumină. Şi eu vreau să-mi pun toată încrederea în Biblie!

De atunci, Biblia a devenit lumină pe cărarea mea.

*Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină pe cărarea mea. Psalmul 119.105*

de la Claudia Darie

Leave a Reply

