Esti exemplul fetelor de varsta ta

10ef3749b2968c750b38da8b3d7e6eeeTotdeauna am crezut că dacă faci ceva “bun” pentru alţii, vei fi răsplătit într-o zi, cât mai apropiata! Nicidecum peste luni sau poate chiar şi ani. Aşa că am încercat să dau absolut totul din mine, nu pentru a avea ceva în schimb (poate că uneori şi pentru asta:D) ci pur şi simplu pentru dragul de-a o face. Nu mi-a fost uşor. De cele mai multe ori m-am regăsit singură, crezând ferm că am dat maximul din mine şi ajungând să afirm că n-am nici o valoare. Ei bine, sunt aici, acum. Nu cred că valorez 100 de dolari, nici 1.000.000 dar sunt convinsă că El ştie mai bine ca toţi cât valorez. Şi ştie cât valorezi tu. Şti, săptămâna asta am dat “din greşeală” într-un citat care îi aparţine lui C.S Lewis şi care spunea că nu trebuie să las ca fericirea mea să depindă de lucruri care probabil le voi pierde. Gândindu-mă am ajuns la concluzia că şi oameni fac parte din aceste “lucruri”. De ce? Ce întrebare uşoară îţi mai pun! Logic că atunci când faci dintr-o anumită persoană fericirea ta, şi vezi că mai apoi pleacă…waw, ştiu exact cum te simţi. Dar nu-i bai, crede-mă. Or să apară altele şi o să plece la fel:D. Da e trist. Iar eu am trecut de faza asta. Iuhuu! Am înţeles care e esenţa vieţii şi nu stă în nici un caz în oameni!

Cred că singura excepţie va fii jumătatea mea, dacă o voi întâlni, cândva!:D Dar probabil că nici atunci, pentru că ştiu că fericirea noastră se va baza pe ceva real şi deosebit, şi că El a vrut să fie aşa…şi că nici o circumstanţă nu va schimba ceea ce a plănuit El!

Prea des mi se spun lucruri frumoase, şi prea rar se dovedesc. Nu o spun cu părere de rău. Nu o spun cu răutate. O spun pentru că mi se umple inima cu un sentiment încă necunoscut. Mi s-a zis că sunt exemplul fetelor de vârsta mea, şi v-am spus că sunt tânără…deci nu vă imaginaţi cât am plâns când mi s-a zis:). Cel puţin…ştiu că acea persoană a simţit cu adevărat cuvintele acestea. De astfel de oameni am nevoie. Sinceri, autentici. În a căror prezenţa să simt că ating Cerul cu un deget. Ştiu că mai există. Şi pentru cât poate părea de ciudat, am să încerc să fiu o astfel de persoană. M-am fript, ce-i drept. Dar să-ţi spun un secret? Mai vreau! Daaa, nu pentru că sunt “nebună” dar pentru că doar atunci vezi cum e omul. Îl vezi în întregime şi îţi dai seama că va trebui să te fereşti..sau poate nu…

Ca rezumat general. Sunt fericită? Foarte! Aş fi fericită şi dacă cineva mi-ar oferi o ciocolată sau  o căpşună. Dar nu, nu mi s-a întămplat. Aşa că, sunt fericită pentru că însfârşit ştiu ce-i fericirea. Te imaginez cum zici “Noa, mersi fain. Ştiam şi eu asta”. Da, dar nu ştii că există o mică diferenţă între a ştii ce-i şi a avea parte de ea. Eu am avut! Şi tu ştii cel mai bine că  nu o găseşti în confort, într-o casă incredibil de grozavă, în hainele cele mai scumpe şi cosmeticele cele mai waw, să nu uităm de maşina cea mai încredibilă şi neagră…

Mai important decât toate, mi-am găsit fericirea. A mea. Sursa mea. Ceea ce mă împlineşte cu adevărat şi mă face să mă trezesc şi să nu spun: “oooh, iar trebuie să mă trezesc?! De ceee?! da de cee?!”. Am găsit-o în oameni care ştiu că rămân pe termen nelimitat. Da, asta e fericirea mea…

Tu ce fel de om vrei să fi?Unul care pleacă încolo şi încoace, îndreptându-se spre cum bate vântul  sau unul care rămâne şi e dispus să lase cu adevărat ceva?

Articol scris de Irene Morosan

Sursa: Heismydad.wordpress.com

One response to “Esti exemplul fetelor de varsta ta

Leave a Reply

