Gandul de dimineata 7 Martie

batrani fericiti, in leagan„Dragostea”

În anul 1826, autorul britanic Thomas Carlyle s-a căsătorit cu la fel de talentata autoare Jane Welsh. Ea a renunţat la propria carieră, pentru a se consacra succesului lui Thomas. Din cauza unor dureri mari de stomac şi a unei boli de nervi, era un om îndărătnic, întâmpinând-o adeseori rău dispus pe soţia lui. Totuşi, ea îl înconjura cu dragoste, îi gătea mâncăruri speciale pentru dieta sa şi menţinea linişte deplină în casă, pentru ca el să poată lucra nederanjat. Deseori, Thomas Carlyle nu recunoştea ce soţie bună era Jane. Într-o zi i-a scris însă mamei lui o scrisoare: „Jane mă iubeşte cu o dăruire care este pentru mine o enigmă şi pe care eu nu o merit deloc. Ea mă priveşte cu dragoste, iar eu afişez o mină tristă, dar mereu prind curaj, când privesc în ochii ei strălucitori“.
Şi noi suntem iubiţi de cineva, deşi nu merităm. Este vorba despre Dumnezeu. Noi am păcătuit împotriva Lui, dar El „Îşi arată dragostea faţă de noi prin faptul că, pe când eram noi încă păcătoşi, Hristos a murit pentru noi“ (Romani 5.8). Bunătatea Sa ne îndeamnă la pocăinţă. El doreşte să ne vedem starea pierdută şi să recunoaştem păcatele noastre înaintea Lui. Atunci El ne iartă totul! Acest har nu l-am meritat! Primiţi-l cu mulţumire!
*… El ne-a iubit … şi a trimis pe Fiul Său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre. 1 Ioan 4.10*
Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

