Gandul de dimineata 8 Martie

utila-prizonier_bun_shutterstock_86779993_ef617ac4a1„Ce spune lumea?”

Într-un război căzuse prizonier fiul regelui. Împăratul, care l-a luat prizonier, i-a spus: „Mergi prin cetatea aceasta cu un vas plin cu apă, din care să nu cadă nicio picătură; îndată ce va cădea o picătură, va cădea şi capul tău!“. După înfăţişare, prizonierul arăta că este cineva. S-a gândit: Ce va spune lumea? Dar ce nu face un om, ca să-şi recapete libertatea? A luat deci un vas plin cu apă şi l-a dus prin cetate. S-a înapoiat cu el fără să fi vărsat o picătură din el. Atunci împăratul, care a ştiut că prizonierului îi va fi ruşine de lume, fiind fiu de rege, l-a întrebat: „Ce a spus lumea? S-au uitat toţi la tine? Ce au vorbit între ei?“. – „Nu am văzut nimic, n-am auzit nimic.“ – „De ce?“ – „Ochii mi-au fost numai la vasul cu apă; am avut grijă să nu cadă nicio picătură din el. Nu ştiu ce a spus lumea, nu m-am uitat la ea, ca să ştiu cum m-a privit.“
Întâmplarea aceasta trebuie să ne vorbească şi nouă. Este o robie să fim mereu apăsaţi de gândul: ce va zice lumea? Şi dacă ne întoarcem la Dumnezeu, şi dacă rămânem indiferenţi faţă de evanghelie, lumea va spune ceva. De aceea să nu ne ruşinăm de Mântuitorul!
*Pentru că de oricine se va ruşina de Mine şi de cuvintele Mele, … Se va ruşina şi Fiul Omului, când va veni în slava Tatălui Său împreună cu sfinţii îngeri. Marcu 8.38*
Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

