Gandul de dimineata 10 Martie

video-o-boala-misterioasa-transforma-in-zombi-copii-din-africa-9717564“Rugăciunea lui Tom”

Un misionar a auzit odată pe un băiat negru rugându-se cam aşa: „Doamne Isuse, Îţi mulţumesc că ai trimis în ţara mea oameni răi, care să mă prindă şi să mă aducă aici, pentru că aici Te-am cunoscut! Şi acum te rog trimite alţi oameni răi, pentru ca tatăl meu şi mama mea să fie prinşi şi aduşi aici în această ţară, ca şi ei să Te poată cunoaşte pe Tine!“.

Câteva zile mai târziu, când misionarul l-a văzut pe băiat stând gânditor pe malul mării, l-a întrebat: „La ce priveşti, Tom?“. – „Am venit să văd dacă rugăciunea mea este ascultată.“

Timp de doi ani la rând, micuţul Tom putea fi văzut mergând zi de zi pe malul mării pentru a vedea, dacă vaporul, care trebuia să aducă pe tatăl său şi pe mama sa, nu a sosit.

În sfârşit, într-o zi a venit la misionar alergând.

– Ce veste îmi aduci?

– Au venit! strigă copilul bucuros.

Rugăciunea lui Tom a fost ascultată. Acest exemplu să ne îndrepte credinţa spre cuvintele: „Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri“ (Filipeni 4.6).

*Doamne, auzi-mi glasul dimineaţa! Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept. Psalmul 5.3*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

