Gandul de dimineata 5 Aprilie

AirTravel3791„O comoară în cer”
Un om bogat şi-a construit o vilă mare şi luxoasă. Nu departe de omul bogat locuia un om sărac, dar care avea bogăţii duhovniceşti dăruite de Isus Hristos. Omul bogat a invitat pe cel sărac să-l viziteze. Bogatul zise vecinului său sărac: „Vezi împrejurimile vilei mele? Încotro priveşti, totul este al meu. Nimeni din această zonă nu poate să se compare cu mine“. – „Într-adevăr?“, întrebă vecinul şi continuă: „În ochii oamenilor sunteţi admirat şi lăudat, dar cel mai bogat nu sunteţi dumneavoastră. Eu cunosc pe altcineva cu care nu vă puteţi compara“. – „Cum este posibil acest lucru?“ – „Vedeţi coliba aceea? Acolo locuieşte o bătrânică, ce este compătimită de toţi, dar ea este cea mai bogată, pentru că Îl are pe Domnul Isus ca Mântuitor al ei personal, iar El este mai de preţ decât orice avuţie de pe pământ.“
Fiecare om poate să strângă o comoară în cer prin credinţa în Domnul Isus. Mântuitorul Însuşi a spus alor Săi: „Eu Mă duc să vă pregătesc un loc“. Cunoaşteţi acest loc şi cum puteţi ajunge acolo?
*Ci strângeţi-vă comori în cer, unde nu le mănâncă moliile şi rugina şi unde hoţii nu le sapă, nici nu le fură. Matei 6.20*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

