Gandul de dimineata 9 Aprilie

646x404„Caut pe frații mei”
Cu toată ura şi invidia fraţilor săi, Iosif i-a căutat şi nu a întrebat de nişte păstori, ci de „fraţii mei“. Dragostea frăţească a fost în inima lui Iosif o mare realitate.
Când citim aceste cuvinte, gândul nostru se îndreaptă spre Cel despre care este scris că „Lui nu-i este ruşine să-i numească «fraţi» când zice: «Voi vesti Numele Tău fraţilor Mei; Îţi voi cânta lauda în mijlocul adunării»“ (Evrei 2.11,12). Pentru aceia pe care Domnul Isus îi numeşte „fraţii Mei“, El a suferit şi a îndurat moartea. Hristos, care n-a considerat ca un lucru de apucat să fie egal cu Dumnezeu, a mers din cauza lor pe drumul înjosirii adânci. Din dragoste pentru ei a acceptat să fie făcut păcat şi părăsit de Dumnezeu. Această dragoste este de neînţeles pentru noi, dar o putem admira şi Îl putem adora pe Domnul.
Până atunci, Isus a fost singur, acum are o familie. În acest context, El a spus: „Iată-Mă, Eu şi copiii pe care Mi i-a dat Dumnezeu!“ (Evrei 2.13). Obiectul laudei este Tatăl, care începând de acum nu este numai Tatăl Său, ci şi Tatăl acelora care L-au acceptat pe Domnul Isus în vieţile lor. Domnul Isus introduce pe aceia pe care îi numeşte fraţii Săi în aceeaşi legătură în care se află El Însuşi. Ce minune a harului Său!
*„Caut pe fraţii mei“, a răspuns Iosif; „spune-mi, te rog, unde pasc ei oile?“. Geneza 37.16*

de la Claudia Darie

Leave a Reply

