8 motive gresite pentru care nu trebuie sa te casatoresti!

proaspat-casatoritiÎn urmă cu ceva timp am fost întrebată care ar fi câteva motive greșite pentru a te căsători. Poate nu sunt în măsură să vorbesc despre acest subiect ținând cont de faptul că nu sunt căsătorită. Deci, cine poate trece peste acest lucru îl rog să continue lectura acestui articol. Nu prea sunt eu pro liste, de aceea vă rog să nu luați următoarele lucruri ca pe ceva ce trebuie bifat sau debifat. Cred însă că dacă gândești așa trebuie să muncești un pic la cum vezi căsătoria. La fel trebuie să fac și eu. Nu e ușor să scăpăm de toate aceste lucruri, mai ales când avem Hollywoodul în spatele nostru.

1. Siguranța
Suntem create pentru a se lupta pentru inima noastră. Nu suntem create însă să fim niște puișori tocmai ieșiți din ou. Da, soțul apără familia, însă femeia nu stă și se piaptănă. Nu înseamnă că dacă suntem căsătorite nimeni nu o să ne mai calce în picioare, nu o să mai plângem. Nu. Uneori chiar și alături de cel ce ne va fi soț ne vom simți singure, dacă viața ne este pusă în brațele lui. Da, el și-ar da viața pentru noi dacă i-am cere-o, dar apoi îmi e teamă că vom regreta acest lucru.

2. Un inel
Inel = statut. Chiar dacă am luptat noi să avem drepturi egale cu ale bărbaților, statutul de soție parcă îți dă aripi. Însă dacă îți dorești să te căsătorești pentru un inel te rog să îmi spui și voi încerca să strâng bani pentru unul să ți-l trimit. Inelul nu îți aduce fericire. Simplul statut de soție nu îți va face soțul să vină cu bucurie acasă.

3. Copii
Copiii sunt pasiunea fiecărei fete. Ne dorim atât de mult un copil încât facem din el(ei) un scop în viață. Viața de căsnicie nu se rezumă la copii. Nu copiii sunt cei care unesc casa. Dacă te căsătorești pentru a avea copii, mai bine fă voluntariat la un orfelinat.

4. Cărți de credit
E adevărat și cred că s-a și demonstrat că bărbații câștigă mai mult ca femeile. Noi avem o mare înclinație spre a goli portofelul într-o singură zi de cumpărături. Căsătoria nu e cea mai bună sursă de venit.

5. Două urechi
Ne place să vorbim. Chiar foarte mult. Venind într-o seară spre facultate cu niște prieteni, printre alte vorbe de suflet, a fost și asta: “Cea mai mare durere pentru un bărbat e ca soția să nu știe să își îmblînzească limba.” Dacă ne căsătorim doar pentru a avea pe cineva “obligat” să ne asculte, mai bine am merge în vizită la o casă de bătrâni.

6. Un soț
Poate aici o să strâmbați din nas. Nici măcar soțul nu e scopul căsătoriei. Soțul nu e motivul pentru care trebuie să ne căsătorim. Nu trebuie să facem dintr-un bărbat un scop final.

7. Împlinire
Suntem din naștere niște firi emotive. Plângem la un simplu film. La o simplă lovitură a vieții ne curg o grămadă de lacrimi. El e jumătatea noastră, nu întregul nostru. Împlinirea noastră nu vine din căsătoria în sine. Da, e o parte, dar nu ea ne face să ne simțim pline de pace.

8. Singurătate
Cred că nici un statut nu e mai groaznic ca cel de fată bătrână. Cum am spus, nu sunt căsătorită, dar au fost momente când am stat lângă o persoană și m-am simțit mai singură decât dacă eram singură. Atunci nu îmi era inima lipită de acea persoană și totuși m-a durut. Nu vreau să mă gândesc la cum e să stai lângă omul pe care-l iubești și să te simți singură.

Ar fi mai multe motive greșite, dar aș vrea să mă opresc aici. Voi încerca să pregătesc un articol “De ce să mă căsătoresc”. Voi care credeți că sunt motivele greșite pentru care nu trebuie să te căsătorești?

Sursa: Amadeah.wordpress.com

 

Leave a Reply

