Gandul de dimineata 5 Mai

c5bnqanh„Mărturisirea căpitanului”
Un căpitan de vapor, bătrân, era de mulţi ani paralizat, dar cu toată neputinţa sa era un om fericit, fiindcă prin credinţă aparţinea Mântuitorului. El însuşi a relatat despre modul în care a lucrat Dumnezeu la întoarcerea sa de pe căile păcatului:
„Navigam curajos pe vapor şi nu mă interesam de Dumnezeu şi de Cuvântul Său. Blestemele şi minciunile au devenit o parte a vieţii mele. Într-o zi le-am povestit marinarilor o întâmplare despre mine. Ca să fiu crezut de marinari, m-am blestemat, spunând: «Dumnezeu să mă paralizeze, dacă nu spun adevărul.» După opt zile, Dumnezeu a permis împlinirea blestemului meu. Am paralizat. M-am supărat pe Dumnezeu, cu toate că eu i-am cerut blestemul. Însă bunătatea lui Dumnezeu s-a arătat faţă de mine, arătându-mi răutatea inimii mele şi posibilitatea de a fi scăpat de starea rea în care mă găseam. Recunoscându-mi păcatele, sufletul meu s-a umplut de o mare bucurie, iar pacea iertării lui Dumnezeu mi-a cuprins inima.“
Mărturisirea căpitanului să fie un îndemn la pocăinţă pentru fiecare!
*O, adevărat şi cu totul vrednic de primit este cuvântul care zice: „Hristos Isus a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoşi …“.
1 Timotei 1.15*

de la Claudia Darie

Leave a Reply

