Gandul de dimineata 20 Mai

381603_302861626415671_100000755089740_855111_1633588549_n„Dumnezeu știe tot”
Dumnezeu este peste tot. David se întreba: „Unde mă voi duce departe de Duhul Tău şi unde voi fugi departe de faţa Ta? Dacă mă voi sui în cer, Tu eşti acolo; dacă mă voi culca în Locuinţa Morţilor, iată-Te şi acolo“ (Psalmul 139.7,8). El ştia: de Dumnezeu nu poţi fugi. Nu există niciun loc în cer şi pe pământ, unde Dumnezeu nu ar fi.
Dumnezeu poate totul. Gândind la crearea sa ca om, David a ajuns la concluzia: „Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!“ (Psalmul 139.14). El a recunoscut atotştiinţa lui Dumnezeu, care L-a creat.
Acest mare Dumnezeu te cunoaşte şi pe tine. El ştie totul despre viaţa ta: atât părţile întunecate, cât şi cele luminoase. De El nu poţi fugi. Chiar dacă ai încerca, El te va găsi oriunde ai fi. Dar El nu este împotriva ta. Deşi cunoaşte toate păcatele tale, El te iubeşte şi doreşte să te ajute. Ceea ce tu însuţi nu poţi face, poate El: şi anume, să şteargă toată vina ta şi să-ţi dea o viaţă nouă. De aceea apleacă-te în faţa Dumnezeului atotputernic, recunoaşte vina ta şi crede în jertfa Fiului Său Isus Hristos, pe care a adus-o în locul tău.
*Doamne, Tu mă cercetezi … şi mă cunoşti; … şi de departe îmi pătrunzi gândul. Psalmul 139.1-2*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

