Gandul de dimineata 31 Mai

coreea-de-nord-captura„Lumina evangheliei”
Câţiva misionari au cerut o audienţă la preşedintele unei ţări latino-americane pentru a primi permisiunea vestirii evangheliei în închisori. Preşedintele i-a primit cu bunăvoinţă şi le-a povestit propria experienţă din închisoare:
„Cu ani de zile în urmă am fost conducătorul luptei pentru democraţie. În timpul unei demonstraţii a venit armata loială vechiului regim şi a arestat un mare număr de participanţi, printre ei fiind şi eu. Cu toţii am fost îngrămădiţi în camioane şi duşi într-o direcţie necunoscută. După ce mi-a fost stabilită identitatea şi au aflat că eram conducătorul manifestanţilor, am fost aruncat într-un beci fără niciun fel de lumină. După trei zile, când situaţia mea a devenit insuportabilă, cineva a deschis uşa de fier, a intrat în celulă şi a lucrat ceva într-un colţ al beciului. După câteva minute, această persoană a părăsit beciul, fără să spună ceva, şi a încuiat uşa. Când totul părea să fie ca mai înainte, s-a făcut deodată lumină. Atunci am înţeles că a fost electricianul care a schimbat becul ars. De atunci, temniţa a devenit suportabilă. De aceea puteţi merge în toate închisorile şi să duceţi lumina evangheliei.“
Lumina evangheliei a luminat multe inimi şi doreşte să o lumineze şi pe a cititorului.
*Lumina luminează în întuneric, şi întunericul n-a biruit-o.
Ioan 1.5*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

