Gandul de dimineata 6 Iunie

01209„Numai rugăciunea mă ajută aici!”
Într-un restaurant, doi bărbaţi discutau despre problemele grave care zguduiau firmele lor şi despre tot felul de soluţii. Unul dintre ei a încheiat discuţia puţin ironic: „Dacă nimic altceva nu mai este de folos, atunci ne putem numai ruga“.
„Numai rugăciunea mai ajută aici!“ – Aceste cuvinte le auzim deseori. Este numai o vorbă? Înseamnă numai: „Mai mult, noi nu putem face; iar Dumnezeu (dacă există) nu face probabil nimic“?
Dar oare nu ne-a promis Dumnezeu că ne salvează, când ne rugăm Lui în necazul nostru? Care este situaţia cu promisiunea din versetul de astăzi? Dumnezeu a promis; El Îşi respectă Cuvântul! Din contextul acestei promisiuni observăm că aceasta este pentru cei care iau în serios relaţia lor cu Dumnezeu, care doresc să ducă o viaţă cu Dumnezeu.
Pentru ceilalţi, care nici în necaz nu au căutat o nouă relaţie cu Dumnezeu, li se spune: „Dumnezeu zice însă celui rău: «Ce tot înşiri tu legile Mele şi ai în gură legământul Meu, când tu urăşti mustrările şi arunci cuvintele Mele înapoia ta?»“.
*Adu ca jertfă lui Dumnezeu mulţumiri … Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi. Psalmul 50.14-15*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

