Gandul de dimineata 20 Iunie

inchisoare-intuneric-catuse-libertate-gratar-foc-suflet3„O, Isuse, altă dată
Orb prin lume rătăceam,
Căci iubirea-Ţi minunată
Pe atunci n-o cunoşteam,

Al Tău Nume sfânt nu-L iubeam,
Că-n păcate mari trăiam.
Dar deodată-n neagra noapte,
Înainte mi-ai ieşit:

Suferea-i în chin de moarte
Pe o cruce răstignit!
M-am oprit şi-nfrânt Te-am privit
Şi-am văzut cât m-ai iubit.

Inima-mi întunecată
Eu atunci voios Ţi-am dat.
Cu lumina Ta curată
Pe deplin m-ai luminat.

Calea dreaptă-atunci am aflat
Prin Cuvântu-Ţi minunat.
O, Isuse, eşti cu mine,
Mult de tot Tu mă iubeşti.

Ai murit chiar pentru mine,
Sufletu-mi să-mi mântuieşti.
Credincios ca să-Ţi slujesc,
Pentru Tine să trăiesc.”
*Voi eraţi morţi în greşelile şi în păcatele voastre. Efeseni 2.1*

Articol de la Claudia Darie

Leave a Reply

