Noul presedinte al Cultului Penticostal ii raspunde lui Laurentiu Balcan

Dragă frate Laurențiu Balcan, am citit cu mare atenție scrisoarea ta adresata viitorului președinte. Mi-a plăcut mult și m-aș bucura să fie luată în serios.

Dacă cineva nu a citit-o, aș recomanda citirea ei cu atenție, și mai ales, aș dori din toată inima ca viitorul președinte să o citească și să o ia în seamă:

“Frate,
Nu ma adresez dumneavoastra cu apelativul de “presedinte” si m-as bucura ca functia pe care o veti ocupa temporar sa nu va faca sa uitati ca sunteti doar unul dintre frati…”  Citeste mai departe AICI

 Nu vreau să te dezamăgesc însă, dar eu anticipez răspunsul mult sub nivelul demersului făcut de tine. M-aș bucura să greșesc, dar tare mi-e teama că viitorul îmi va da dreptate.

_hands_II__by_MichalGiedrojc

Mike Olari

 

Stimate frate Balcan Laurentiu

Apreciez faptul că ești un tânăr cu inițiativă, că te interesează bunul-mers al Bisericii și al organizației din care facem parte, dar cred ca nu ai înțeles că nu le știi nici tu chiar pe toate. Te cam grăbești. Ai sărit și acum câțiva ani când noi am trimis bisericilor locale acele… “Principii si directii pentru intarirea disciplinei si climatului duhovnicesc in biserici”; circulară referitoare la disciplina și etica în cadrul bisericilor Cultului Penticostal. Cine te crezi tu să dai sfaturi la toată lumea? Cin te crezi tu să-mi dai sfaturi și mie, cum să procedez după ce voi ajunge președinte?

Crezi că eu am ajuns până aici, ascultând de sfaturile copilărești date de oameni ca tine?

Tu nu știi prin câte am trecut eu și câte am îndurat să ajung pâna aici, și câte compromisuri a trebuit sa fac, pentru a ajunge la acest nivel?

Ce știți voi tinerii, ce preț am plătit noi, pentru ca biserica să continue să existe în toți anii comunismului. Lui Vasilica Croitor i-a fost ușor să scrie o carte despre noi, cei care a trebuit să facem multe jalonări, doar ca biserica să continue să existe. L-aș fi vazut eu pe el, ce ar fi făcut să fi fost pastor pe timpurile acelea… De fapt, prețul a fost destul de mare și după perioada comunistă…

Din perioada comunistă am scăpat cu câteva explicații și cu o carte scrisă. Dar și cei care au scris cartea, acum s-au mai potolit, fiindcă au înțeles și ei că lucrurile stau puțin mai altfel decât au crezut ei.

În perioada de după revoluție, a trebuit să mă implic și-n politică, (bine-nțeles nu direct), pentru a primi și eu fonduri de la guvern pentru costrucția noului local de închinare. Nu poți rămâne în urmă, iar fără bani de la guvern, este cam greu să te descurci. Cei de afara nu prea mai dau cu mână-largă când vine vorba de construire de biserici. Ne învinuiec că ne construim catedrale!?

Apoi… despre ce schimbare vorbești tu? Tocmai asta este problema, că cei care ne aleg, doresc continuitate, sau chiar mai mult, intoarcerea la cărările cele vechi. Deci a trebuit să le promit celor care mă aleg, că eu sunt singurul care am dovedit în toți acești ani care au trecut de la revoluție, că sunt un conservator convins, pe care se poate conta.

Și mai dă-mi voi să-ți spun că alegerile nu pot fi câștigate fără ajutorul celor de la care trebuie să preiau ștafeta.

Ar fi multe alte lucruri de care ți-aș vorbi, dar așteptă să pun mâna pe acea funcție și vei vedea realizări, fără sfaturile tale, sau ale unora ca tine.

Tinere, mai aștepta vreo două-trei termene de președinte, după care faceți voi, generația voastră ce vreți.

111

Dar sunt convins că până atunci, vă va veni și vouă mintea la cap și veți fi și voi de acord cu metodele mele. La urma urmei, faci ceea ce trebuie pentru a-ți atinge obiectivul?

Ca atare, te rog ține aceste sfaturi pentru tine, fiindcă pentru mine nu se potrivesc de loc. De fapt, dacă te uiți bine și unii dintre cei dovediți colaboratori, au candidat la funcții locale și au câștigat. Ce-ți spune ție acest lucru?! Eu cred că oamenii au înțeles, căci numai așa s-a putut atunci. Istoria este din nou de partea noastră. Nu vă mai irosiți timpul degeaba, cu sfaturile voastre idealiste și lipsite de realism. Mai bine ne-ați urmări pe noi cei cu experiență de la care ați avea atâtea de învățat!

Cu multa dragoste,

NOUL PRESEDINTE AL CULULUI CRESTIN PENTICOSTAL

Articol de la : http://family2fam.com/

2 responses to “Noul presedinte al Cultului Penticostal ii raspunde lui Laurentiu Balcan

  1. Adica sigur nu a scris-o viitorul presedinte al cultului,a inventat-o cineva si a pus-o ca si raspuns,dar cu siguranta nu este adevarata!

Leave a Reply

