Voi spune DA de trei ori

20fdc29ee6fd1a33a1d6e483b3761079

O dată când vom fi doar noi, o dată la primărie şi o dată la biserică.
Voi spune da unui singur om şi legământul o să fie pentru totdeauna. Nu voi face compromisul de a spune da şi altcuiva. Ştiu că circumstanţele s-ar putea să fie nefericite, dar nu cred că aş putea să las pe altcineva să stea pe jumătatea lui de pat, să soarbă din ceaşca mea de ceai când nu voi fi atentă sau să pot să împărtăşesc cu un altul momente pe care le-am trăit cândva şi cu el. Nu voi putea să stau lângă cineva şi să-i dau doar resturile iubirii mele. Dragostea mea se regenerează greu şi nu pot şterge amintirile cu buretele. Sunt conştientă că n-aş avea cum să iau înapoi toată afecţiunea pe care i-am dat-o lui, doar ca să-mi pot reface viaţa şi să văd încă o dată cum e bucuria în doi. Aş refuza categoric să mai spun încă un da, nu de dragul lui, ci de dragul liniştii mele sufleteşti.
Lui! Îi voi spune primul da şoptit. Îmi imaginez că vom fi doar noi, pentru că deşi încărcătura momentului e mare, parcă acum nu-mi doresc mult tam-tam. Îl vreau pe el, sub un clar de lună, cu ochii sinceri şi cu inima plină de dragoste. Prea multă lume s-ar putea să păteze intimitatea momentului nostru şi-atunci îmi ajunge natura.
Al doilea va fi gâtuit de emoţie. În faţa ofiţerului stării civile, a rudelor, părinţilor şi fraţilor îmi vor tremura picioarele, dar mâna îmi va sta fermă în mâna lui. Nu voi ezita deloc, pentru că n-aş fi ajuns până acolo, dacă n-aş fi fost convinsă că el e cel pe care l-am aşteptat.
Pe ultimul da încă nu ştiu dacă-l voi putea rosti cu gura. Sub privirile cerului şi simţind cum Dumnezeu pecetluieşte iubirea noastră, voi începe să plâng. Şi când încep eu să plâng nu poţi să mai pretinzi că termin repede. Va trebui să aştepţi puţin, pentru că ele mi-au fost prietene de nădejde şi la bine şi la greu, atât timp cât tu ai lipsit. În acel moment îţi vor face loc ţie, aşa că, fii îngăduitor.
Când e iubire, e şi sacralitate. Unde e sacralitate, e emoţie, iar când simţi emoţie, vezi că apar şi lacrimile. Pun lacrimile de bucurie pecete peste vremurile care vor urma, iar ele vor fi mărturia iubirii pe care ţi-o voi purta pentru totdeauna. De la început şi până la momentul de stop, nu stopul vieţii tale, ci al veşniciei. Adică, niciodată! Iubirea mea pentru tine nu o să aibă sfârşit.
Voi spune DA. De trei ori. Unui singur om.
Fotografie: http://www.pinterest.com

http://ramonascurtu.com/voi-spune-da-de-trei-ori/

Leave a Reply

