Teama de viitor?

fear_of_the_future_by_mrs_shironeko-d5groqg

Acum, la început de an, eşti apăsat, singur şi te temi de viitor? Ce ne poate ajuta în astfel de situaţii?

Acelaşi adevăr care l-a ocrotit pe profetul Ieremia de deznădejde!

El s-a rugat astfel: „Dar am chemat Numele Tău, Doamne, din fundul gropii… şi ai zis: «Nu te teme!» Doamne, Tu… mi-ai răscumpărat viaţa“ (Plângerile lui Ieremia 3.55-58).

Acelaşi gând l-a încurajat pe Iosua înainte de a intra în ţara promisă. Promisiunea Domnului către el era: „Nu te voi lăsa, nici nu te voi părăsi.“ Încurajarea pe care a primit-o Iosua a dat-o David fiului său Solomon (1 Cronici 28.20).

Versetul de astăzi din Epistola către Evrei arată clar că această asigurare a Domnului este valabilă şi pentru noi. Dacă aplicăm aceste cuvinte la viaţa noastră, ne vor ajuta să biruim problemele, durerile şi teama de viitor, şi vom putea spune cu bucurie:
,Cu ISUS sunt pretutindeni,
Orişiunde, orişicând.
El e singurul meu sprijin,
Mă-ntăreşte orişicând.,

*…El Însuşi a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.“ Aşa că putem zice plini de încredere: „Domnul este ajutorul meu, nu mă voi teme: ce mi-ar putea face omul?“
Evrei 13.5-6 *

Claudia Darie.

One response to “Teama de viitor?

  1. OFERTA DE MUNCA!
    Peste 3200 de persoane active si 200.000 de prospecti inregistrati in proiectul unic in lume, demarat in ROMANIA!
    Se ofera curs COMPLET GRATUIT(12 ZILE), asistenta specializata, de catre agenti profesionisti, si instruire de la ZERO. Oferta de munca vizeaza piata americana a cartilor electronice. Plata castigurilor este garantata prin CONTRACT LEGAL. Se lucreaza in functie de preferinte, part-time(15 minute – 3 ore pe zi) sau full-time. Este necesara SERIOZITATEA si DORINTA DE A INVATA CEVA NOU SI DE VIITOR! Pentru detalii trimiteti un e-mail cu textul “ INFO “ la urmatoarea adresa de e-mail: francizare@yahoo.com
    Post Scriptum: E de preferat sa adaugati un numar de telefon dupa textul “ INFO “, pentru a fi imediat contactat/a de agentii nostri

Leave a Reply

