Acum vreau sa fiu slaba

c269fb6b325aa65a24dc1c2466ea3b74Astăzi vreau să fiu eu cea slabă, cea care are nevoie să fie încurajată și ridicată în rugăciune. Îmi doresc să pot plânge chiar atunci când simt nevoia să o fac, fără a privi în jurul meu gândindu-mă cine m-ar judeca pentru că plâng în public. Îmi permit să îmi spun supărările, să nu mai țin în mine avalanșa de sentimente care îmi bubuie în inimă și care vrea să se răsfrângă dincolo de limitele ce i le-am impus pentru o vreme atât de îndelungată. Vreau să îmi jelesc durerile, pierderile. Să nu mai fiu cea puternică, cea a cărei mâna a atins umerii încovoiați. Vreau să văd cine este pentru mine, de data asta. Cine îmi spune că-i pare rău pentru pierderile mele, cine vine cu mine în locurile în care îmi place să merg. Și încă ceva: vreau să văd cine mă iubește pentru momentele în care am căzut, în care am eșuat. Vreau să țin de mână oamenii pe care nu i-ar ține nimeni de mână și să nu îmi pese că după aceea cineva îmi va arunca priviri dezaprobatoare. Poate că nu îmi mai pasă de părerea oamenilor. Îmi pasă numai de părerea lui Dumnezeu.

Da, sunt slabă. Am multe defecte. Sunt zile în care nici eu nu mă mai înțeleg. Am dat greș de ‘nșpe mii de ori. Și nu am cum să schimb asta. Nu sunt perfectă. Sunt doar un simplu om. Așa că îmi voi lua câteva zile concediu și îmi voi arăta slăbiciunile mele. Cele pe care de obicei le camuflam.
Vine un moment când te simți sufocat de tine. De așteptările celorlalți cu privire la tine. Și tu nu vrei să faci rău nimănui, tu vrei să fii bun, onest, etc. Dar îți faci rău ție. Lasă-ți sufletul să respire. Nu mai acumula atâtea emoții în tine temându-te că revărsându-le afară le vei face rău celorlalți. Și uitând că tu ești acela care de fapt te afli în pericol.

Un nou an, o nouă pierdere, Durere peste durere. Dar încă zâmbesc și râd. Încă fac asta. Dar simt nevoia teribilă de a fi slabă. De a da chiar cu capul de pereți (nu voi face asta în orice caz!). În fine, de a-mi permite să fiu eu, Milena cea slabă. Și poate că am putea să facem asta cu toții din când în când..

http://intrebarileinimii.blogspot.ro/

Leave a Reply

