MANNY PACQUIAO – SE LASA INVINS DE ISUS

Manny Pacquiao l-a cunoscut pe Dumnezeu.

Mai jos este redat un interviu prin care Manny spune despremannypacquiaovtimothybradleypressconferencer-gasepuwjyl intalnirea sa cu Mantuitorul.

M.P. – Când am auzit vocea Domnului, am simțit că mă topesc, am simțit că mor, așa de puternică a fost vocea Domnului. Eram în mijlocul pădurii, îngenunchiat, plângând și cerând iertare Domnului, iar El m-a iertat. Mă rugam și ceream iertare Domnului și am auzit o voce: „Fiule de ce M-ai părăsit? De ce te-ai îndepărtat de Mine?” Am realizat că dacă muream în urmă cu cinci ani spre exemplu, cu siguranță nu ajungeam în Rai.

TBN – Deci Manny, dacă cineva caută pe Google poate găsi o mulțime de informații despre tine. Dar ce îmi spui acum, că plângeai înaintea lui Dumnezeu, că îi cereai iertare lui Dumnezeu, astea nu le găsești pe nicăieri. Aș dori să știu ce anume te-a adus la momentul acela în care să te rogi și să plângi înaintea Domnului?

M.P. – Puțin înainte de ziua mea de naștere, pur și simplu am simțit că trebuie să mă apropii tot mai mult de Dumnezeu. Nu am mai simțit atracție față de jocurile de noroc, nu mai aveam nevoie să merg în baruri, nu mai simteam nevoia să am de-a face cu femei. Cred cu siguranță că Dumnezeu este cel ce mi-a schimbat inima.

Cel mai minunat dar pe care l-am primit, a fost o Biblie. Îmi place acum enorm să citesc Biblia. Și o înțeleg tot mai mult. Citesc dimineața, citesc înainte să adorm, mă încui în camera mea uneori și îi plâng înaintea Domnului pentru că nu merit să stau în fața Sa!

TBN – Deci Dumnezeu a intrat în viața ta și te-a schimbat, dar a fost un moment în care tu ai spus că te vedeai nemerituos. Mulți oameni acum se uită la tine cunoscându-te doar ca sportiv, ce le-ai spune acum din punctul de vedere al unui om care s-a întâlnit cu Dumnezeu?

M.P. – Vreau să spun următorarele: atunci când simți condamnare în inima ta, nu o lăsa să se ascundă. Cel mai important este să meditezi la Cuvântul lui Dumnezeu, chiar dacă poate la început nu o să înțelegi prea multe, continuă să meditezi și să citești și vei realiza voia Domnului în viața ta, te vei mărturisi Domnului. Lasă-l pe Dumnezeu să îți ghideze calea ta.

TBN – Cred că deja sunt ascultători  care sunt încântați să te vadă schimbat cu adevărat. Ce ai mai vreai să spui?

M.P. – Mulți oameni spun cu gura că sunt creștini. Ei spun că se roagă zi de zi, cred în Dumnezeu, dar adevărul este că nu cred în Dumnezeu cu adevărat. Nu au nici o treabă cu Dumnezeu. Știți de ce? Pentru că dacă crezi în Dumnezeu, respecți anumite reguli. Dar cum poți să spui că crezi în Dumnezeu, atunci când nu faci ce spune El? Aici cred că este o mare problemă, oamenii vor să fie mântuiți, dar nu fac ceea ce trebuie ca să fie mântuiți.

TBN – Manny, ești un sportiv de performanță și congressman ales de două ori în Philippinem, ești tată, soț, îl iubești pe Isus, deasemenea ai și un film în cinematografe. Ce găsim în interiorul acestui film? Care este esența cu care publicul ar trebui să rămână?

M.P. – În film este bine concretizată ideea de relație personală cu Dumnezeu. Este desenată viața mea înainte și după ce m-am întors la Dumnezeu.  Este un film motivațional care arată puterea lui Dumnezeu și poate inspira pe mulți.

O întrebare pe care mi-am pus-o este: Doamne, cum pot să te urmez, dacă tot continui să mai lovesc oameni? Ca un răspuns din partea Domnului a fost faptul că noi ne lovim numai în ring, este numai un sport. Nu este ceva unde să fie inclusă ura sau dușmănia.

TBN – Mărturia ta despre cum te-ai întors la Dumnezeu este incredibilă. Cred că mulți oameni care te cunosc și care ascultă acum sunt uimiți de ceea ce aud de la tine.

M.P. – Ca și ultime cuvinte ale acestui interviu, doresc ca întreaga omenire să își refacă relația cu Dumnezeu, iar El este acela care vă va schimba inimile. Veți vedea că ce este imposibil pentru oameni, pentru Dumnezeu este posibil! Citiți Biblia și credeți tot ce scrie în ea. Altfel, este inutil. Atunci când veți citi și veți crede, veți vedea puterea Duhului Sfânt!

Sursa : http://family2fam.com/2015/05/02/manny-pacquiao-se-lasa-invins-de-isus/

Leave a Reply

